Tým Rabbit Czech Racing si také z druhého závodu automobilů do vrchu Ecce Homo ve Šternberku přivezl pohár a cenné body do klasifikace českého šampionátu. Jezdec Adam Králík zde obsadil celkově druhé místo ve třídě 5b.
Do moravského Šternberku se o uplynulém víkendu vrátil po měsíci legendární závod Ecce Homo. Na rozdíl od květnového termínu byl tento závod započítáván do seriálu Mistrovství Evropy, což výrazně obohatilo startovní listinu. Odlišný byl také program víkendového klání, neboť obsahoval pouze dvě sobotní tréninkové jízdy a stejný počet nedělních závodních jízd. Velkou organizační změnou však byla účast diváků, alespoň na vymezených místech tratě a při dodržení předepsaných hygienických opatřeních.
Jezdec týmu Adam Králík přijel na Ecce Homo s cílem vylepšit umístění ze svého premiérového květnového startu. Tomu odpovídala i příprava jeho závodního vozu Seat Leon FR, který byl nově vybaven zařízením pro distribuci brzdného účinku mezi přední a zadní nápravou. Dvě sobotní tréninkové jízdy probíhaly za zcela odlišného počasí a silný déšť v odpoledních hodinách umožnil týmu Rabbit Czech Racing nasadit poprvé nové pneumatiky Hankook Ventus Z207 do mokra a ověřit si chování vozu ve ztížených povětrnostních podmínkách.
V neděli dosáhl Adam Králík při dopolední jízdě na trati dlouhé 7800 metrů s převýšením 307 metrů času 4:19.99 sekund a tento naměřený čas v cíli dokázal v druhé odpolední jízdě ještě zlepšit o více než 5 sekund, což ho zařadilo na celkově druhé místo ve třídě 5b.
„Do Šternberku jsme jeli zlepšit náš výkon z minulého závodu, a to se nakonec podařilo, z čehož mám velkou radost. V měsíční pauze mezi závody jsme se věnovali různým úpravám vozu, zejména v oblasti brzd, které mě limitovaly v minulém závodě,“ vysvětlil v cíli Adam Králík. „Jsem moc rád, že v mých časech byl vidět progres, a potěšil mě i celkový grip nových pneumatik do mokra, které jsme byli nuceni nasadit před druhým tréninkem. Samozřejmě kromě cenných bodů do domácího šampionátu si odvážíme také další zkušenosti s autem. Ihned po skončení nedělních jízd jsme převezli našeho Leona na vylepšení prvků uchycení zadní nápravy. Věřím, že tyto úpravy mě zase posunou v mé výkonnosti,“ doplnil spokojeně.
Dalším vrchařským podnikem týmu Rabbit Czech Racing bude účast na závodě ve slovenské Dobšiné, který se započítává do Mistrovství ČR. Tento závod automobilů do vrchu se pod názvem Dobšinský kopec koná ve dnech 16.–18. 7. 2021.