Team

Představení projektu

Představení projektu

Projekt nového závodního týmu Rabbit Czech Racing vznikl na podzim roku 2020. Jedním z cílů je využít dosavadní dlouholeté zkušenosti jezdce Adama Králíka z jeho úspěšného působení v několika kategoriích domácích i zahraničních seriálů v kartingu, automobilovém slalomu a také v závodech automobilů do vrchu. Nový tým chce nejen zlepšit sportovní úroveň a schopnosti závodního jezdce za volantem, ale také se přesunout k výkonnější a konkurenceschopné závodní technice, která by naplnila budoucí ambice týmu.

Projet Rabbit Czech Racing se nachází ve své první tříleté fázi a jeho faktickým startem bude vstup do sportovní sezony 2021 na závodech automobilů do vrchu. Cílem této fáze je seznámit se s novou závodní technikou, novým šampionátem Mistrovství ČR a postupně zvyšovat výkonnost a kvalitu dosahovaných výsledků. Vrcholem byl měl být reprezentační start pod hlavičkou Autoklubu ČR v rámci seriálu Mistrovství Evropy závodů automobilů do vrchu, a to na vybraných podnicích již v roce 2022.

Nově založený tým Rabbit Czech Racing vsadil pro následující tři závodní sezony na kvalitu vozu SEAT Leon FR, který ve své dílně kompletně upravil pro domácí i mezinárodní starty v závodech automobilů do vrchu ve kategorii 5 / třídě 5b (podle technického předpisu FIA Performace Factor).

Rabbit Czech Racing představuje rovněž nový styl vizuální komunikace s laickou i odbornou veřejností s cílem pravidelně prezentovat dosažené výsledky nejen partnerům týmu, ale také odborným médiím a fanouškům. Pro tuto činnost využívá několika komunikačních platforem včetně sociálních sítí. Po vyhodnocení první tříleté fáze projektu budou stanovena kritéria pro start týmu v dalších letech.  

Adam Králík

Adam Králík

Narozen: 27. leden 2003
Místo: Říčany u Prahy
Zaměstnání: student SPŠ dopravní
Záliby: motosport, lyžování, turistika

Když jsem se v rodných Říčanech ve svých teprve 4 letech poprvé posadil za volant pouťového autíčka, byl to pro mě nesmírně silný zážitek. Jako bych už tenkrát tušil, že svět benzinu a spálených pneumatik mi na roky doslova učaruje. První motokára pod vánočním stromečkem tak vlastně byla mým symbolickým startem do světa motosportu. Od té doby jsem poznával opojnou chuť vítězství s poháry a zlatými věnci, ale i velká zklamání z proher způsobených osudem či mojí chybou. Ať tak, či onak, v každé takové vypjaté situaci za mnou stáli moji rodiče, aby mě dodali sílu a odvahu do dalších startů v závodech motokár a později také v automobilových závodech do vrchu. Za jejich neúnavnou podporu jim patří od srdce můj velký dík.

Dnešním dnem však symbolicky opouštím bezpečnou dobu hravého dětství a vstupuji do světa dospělých. Myslím, že teď je ta správná chvíle, kdy otevřít novou kapitolu na cestě ke splnění mého dětského snu: stát se automobilovým závodníkem. I proto vám dnes představuji svůj nový projekt RABBIT CZECH RACING, kterým chci dělat radost sobě i své rodině a v neposlední řadě hrdě reprezentovat středočeské město Říčany na domácích a zahraničních závodech automobilů do vrchu.

Adam Králík, Říčany 27. ledna 2021      

201720192020

Seat Leon FR

Obecné údaje

Délka: 4 315 mm
Max šířka: 1 768 mm
Výška: 1 546 mm
Rozvor: 2 578 mm 
Hmotnost: 1 250 kg
Ochranný rám: homologace FIA (výroba VND)

Motor

Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec
Objem: 1 968 cm3 
Výkon: 155 kW (210 k) při 4 200 min-1
Točivý moment: 400 Nm při 1 800 min-1    
Vrtání/zdvih: 81 mm / 95,5 mm
Kompresní poměr: 18,5

Hnací ústrojí

Pohon: přední náprava
Převodovka: šestistupňová manuální
Spojka: kotoučová  

Podvozek

Náprava vpředu/vzadu: McPherson zavěšení
Řízení: Servo-posilovač, pastorek

Brzdy

Kotouče: vnitřně chlazené (vpředu)
Rozměr vpředu: průměr 312 mm
Rozměr vzadu: průměr 286 mm
Třmeny: hliníkové

Ráfky

Rozměr: 8 x 17“ 
Pneumatiky: Hankook VENTUS 235/630-R17 (slick)

Jizdní parametry

Akcelerace: 0 na 100 km/hod. za 8,2 sekundy
Max. rychlost: 214 km/hod.

Realizační tým

Realizační tým

ZDENĚK KRÁLIK                šéf technik, logistika

TOMÁŠ VANĚK                 manažer komunikace & PR

PETRA KRÁLÍKOVÁ          ekonomika, administrativa

ŠTĚPÁN KRÁLÍK                 mechanik